Przeprosiny!

Witam! Przychodzę do was z przeprosinami oraz wyjaśnieniami.
Po pierwsze: Chcę was ogromnie przeprosić za długą nieobecność. Postaram się to w najbliższym czasie naprawić, jednak nie jest łatwo. Ostatnio wiele rzeczy zdarzyło się w moim życiu i kompletnie się pogubiłam. Oczywiście nie zamierzam zrezygnować z prowadzenia bloga, jednak czas zaczął mnie ograniczać.
Castingi, zgłoszenia, ostatnio nawet pokazy. Nie miałam czasu przesiąść przed komputerem i zacząć pisać kolejnego rozdziału.
Oczywiście zawaliłam szkołę i teraz to nadrabiam, a po chorobie jest tego masa! Naprawdę masa. Czasami niewyrabiam.
Biorę także udział w konkursie na "alternatywną wersję Romea i Julii", czyż historia Dramione nie pasuje tutaj idealnie? Niestety moja polonistka nie zgodziła się na opowiadanie oparte na świecie Harry'ego Pottera. No i tak piszę nową historię. Może uda mi się nią z wami podzielić gdy skończę. Termin także goni mnie nieubłaganie, więc nie jest łatwo.
Mam nadzieję, że wszystko mi się uda i wrócę do was jak najprędzej!
W sobotę czeka mnie wykład i sesja, więc jestem bardzo podekscytowana!
Narazie żegnam się z wami, życzę wam udanego dnia, tygodnia, miesiąca!
Na koniec chciałabym poinformować was, przypomnieć, że już dziś do polskich kin wchodzi film z Tomem Feltonem!
Ja jutro udaję się na seans, w pierwszy dzień premiery!! Mega się cieszę, że znów zobaczę go na dużym ekranie!
Zapraszam was na "Risen"!

Komentarze

  1. Poczekamy ile będzie trzeba :) jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia :D
    Powodzenia na castingach i konkursie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz